Käyttäjien sisäänkirjautuminen
Käyttäjänimi 
 
Salasana 
    Muista minut  
Post Info TOPIC: Pelitaktiikasta......


Senior Member

Tila: Offline
Viestit: 161
Päivämäärä:
Pelitaktiikasta......


Olen useasti miettinyt että montako kierrosta kannattaisi pelata esim. slotteja ennenkuin lyö "hanskat tiskiin" sillä kertaa.
Nyt kysynkin arvon Pelikassalaisilta että miten te teette? Lopetatteko esim 50kierroksen jälkeen kun näyttää siltä ettei peli ala kulkea eikä tule esim. free spinnejä. Viisaita neuvoja kaivattaisiin:)

__________________


Senior Member

Tila: Offline
Viestit: 110
Päivämäärä:

Itse pelaan siten, että päätän summan minkä pelaan johonkin automaattiin ja lopetan sitten jos ei tule voittoja.

Yleensä vaihtelen vielä panosta monesti pelin aikana. Ensin vaikka 10 kierrosta pienellä panoksella ja 3-5 kierrosta isommalla panoksella.

Se kuinka monta kierrosta kannattaa pelata, riippuu ihan pelajaan varallisuudesta ja pelikassan koosta. Voittomahdollisuudet ei kuitenkaan hirveästi nouse pelikierroksien myötä...









__________________
Mikki


Senior Member

Tila: Offline
Viestit: 116
Päivämäärä:

Itse käytän sellaista taktiikkaa kuin, pelaan 5-10 kierrosta ja jollei tule ainakin 3
voittoa lopetan sen koneen pyörittämisen 10 kierroksen jälkeen ja koitan jotain toista. Ja pienellä panoksella niin täkee suunnilleen millä mielellä kone on !smile

__________________
Jambe_x


Veteran Member

Tila: Offline
Viestit: 88
Päivämäärä:

Juu, itse jos jotain slottia pelaan, ni pienellä panoksella ekaks aloitan, jos näyttää että sopivia voittoja tulee, nakkaan panosta isommalle. Isommalla pelaan vähän aikaa, ja jos ei tule, käväsen muutaman kierroksen jotain toista peliä pelaan, ja sitten palaan uudestaan biggrin

__________________
Nimetön

Päivämäärä:

Pelaan vähintään 10 euron panoksella. Välillä kokeilen 50-100euron panoksella. Pari kertaa on lähtenyt bonuspeli käyntiin 100 panoksella pelatessa.



__________________
Sivu 1 yhteensä 1 sivusta  sorted by
 
Pikaviesti

Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi pikaviestiä

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard