Käyttäjien sisäänkirjautuminen
Käyttäjänimi 
 
Salasana 
    Muista minut  
Post Info TOPIC: Voittaminen vaikeampaa kuin ennen?


Senior Member

Tila: Offline
Viestit: 161
Päivämäärä:
Voittaminen vaikeampaa kuin ennen?


Olen tässä jo pidempään miettinyt kun jotenkin tuntuu että voittaminen on jotenkin vaikeampaa kuin esim. vuosi sitten. Nykyään aloitan 20euron tilille panolla ja sillä saa sen 50-100% talletus bonuksen. No sitten kun alan pelaamaan niin se on jo harvinaista että pääsee yli alkuperäisen talletuksen + bonuksen!! No sanomattakin on selvää että tuollainen 30-40euroa menee että heilahtaa vaikka pelaisi 20centin minimipanoksella, toki kierroksia tulee satoja. Sitten kun onnistun voittamaan esim free spinnit ja niistä voittoa kertyy esim.40 euroa.....sitten nostan panosta vaikka1 euroon/kierros niin voitot loppuu kuin seinään ja saattaa tulla kierroksia ilman pienintäkään voittoa toistakymmentä. Ei näin ennen tapahtunut! Olenko vain tyhmä ja luulen että kaikki on muuttunut vai missä vika? Onko jollain muulla tullut sama mieleen? Olen vuosia pelannut ja ennen ainakin tuolla 20eurolla sai kumminkin pelata tuntikausia (usein)ja jos ei kotiuttanut niin se oli jo sitten oma vika.  Kertokaa kokemuksianne!!! 

__________________
M


Veteran Member

Tila: Offline
Viestit: 55
Päivämäärä:

Se on sitä satunnaisuutta. Joskus tosissaan tuntuu siltä, että voittoja ei tule millään. Viime kuussa tuntui juuri siltä :(

Nyt on pelit lähtenyt vähän paremmin käyntiin ja kotiutuksiakin on tullut tehtyä :)



-- Edited by M on Thursday 13th of August 2009 10:35:29 AM

__________________


Senior Member

Tila: Offline
Viestit: 161
Päivämäärä:

No niin se varmaan onkin paitsi huono tuuri on jo vaivannut pidempään:( Millaisia summia otat ulos? Onko sinulla esim jos olet voitolla200 niin otat 100 euroa ulos vai miten teet?

__________________
M


Veteran Member

Tila: Offline
Viestit: 55
Päivämäärä:

Ylensä kotiutan vain jos olen 800 voitolla.

__________________
Sivu 1 yhteensä 1 sivusta  sorted by
 
Pikaviesti

Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi pikaviestiä

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard